رزرو
رفوگری فرش
ترمیم فرش

رفوگری فرش

یکی از خدمت ما رفوگری فرش های دستباف و ماشینی در محل در سرتاسر تهران است. کارشناسان ما با علم بر اینکه تعمیر فرش عملی ضروری است می کوشند تا با تجربه‌ای بیش از دو دهه در این امر ضمن راضی نگه داشتن مشتریان خود جایگاه خود را به عنوان بهترین ارائه دهنده خدمات رفوی فرش در محل تهران حفظ کنند.

یکی از مشکلات و نگرانی خانم های خانه دار برای زیبایی و جلوه ی خانه هایشان نگهداری از فرش های دستباف نفیس و گران قیمتشان است .
نگرانی و دلهره ای که باعث می شود برای از بین نرفتن و ماندگاری فرش ها از آن ها به شدت مراقبت کنند که این کار باعث به وجود آمدن سختی های زیادی می شود .
مثلا جمع کردن فرش ها در زمان هایی که مهمان ندارند و جا دادن آن ها و مشکلاتی که در زمانی که فرش ها جمع شده اند برایشان پیش می آید و حتی دکوراسیون خانه نیز به هم میریزد .
قالیشویی نوید باران می کوشد تا دغدغه های شما را از میان برداشته و شما را به راحتی در استفاده از وسایل منزلتان و به خصوص فرش های نفیستان یاری برساند.ما با ارائه خدماتی همچون قالیشویی و مبل شویی در تهران و تعمیر مبلمان مجموعه ای کامل از سیستم خدماتی فرش و مبل را تشکیل داده ایم.

رفوگری فرش چیست؟ رفو گری فرش شامل خدمات رسانی در زمینه پوسیدگی و پارگی فرش،رنگبرداری فرش و رفع سوختگی فرش،ترمیم ریشه و شیرازه فرش و تعویض ریشه و شیرازه فرش می باشد.
رفوگری فرش در منزل با صرف کمترین هزینه و دریافت رضایت کامل مشتری و حتی با صرف کمترین زمان و حذف خدمات حمل و نقل و انتقال فرش برای رفو آن انجام میشود .
رفوگری انواع فرش،فرش دستباف،رفوگری فرش ابریشمی و رفوگری فرش ماشینی سوخته و پاره در تخصص ما است
ترمیم انواع فرش فرسوده ماشینی و دستباف:
ترمیم فرش سوخته ترمیم فرش شکسته و ترمیم خرابی ریشه فرش ،پوسیدگی فرش، زیگزاگ یا شیرازه دوزی فرش،رفع پارگی فرش و لکه برداری فرش و مرمت آن می باشد
تمامی لکه هایی که از غذا , لکه هایی که از خون, چربی ,بستنی ,دستشویی بچه و ….باشد را قالیشویی نوید باران به راحتی و با دقت و با استفاده از مواد بسیار عالی به راحتی پاک می کند.

پاسخی بگذارید

خروج