رزرو

شستشوی فرش ابریشم در منزل

در این مقاله اطلاعاتی در خصوص شستشوی فرش ابریشم در منزل خواهیم داد. که مطمعنا” کاربردی می باشد. برای دریافت خدمات قالیشویی و شستشوی فرش می توانید با قالیشویی نوید باران در تماس باشید. قالیشویی نوید باران در شبانه روز و ۲۴ ساعته آماده دریافت سفارشات قالیشویی آنلاین شما می باشد.

شستشوی فرش ابریشم در منزل

همان طور که می دانید فرش ابریشم از ظرافت خاصی برخوردار است. اگر به خوبی فرش های ابریشمی را نشناسید ممکن است این اثر گران بها آسیب ببیند. پس در نگهداری آن بسیار دقت کنید. فرش های ابریشم فقط دستباف نمی باشند. به تازگی فرش های ابریشم ماشینی جایگاه خوبی در بازار فرش برای خود گرفته است. زیبایی این فرش های ماشینی ابریشمی به قدری بالاست که نمونه های دستباف اشتباه گرفته می شود.

نکته مهم

قبل از انجام هر کاری حتما فرش خودتان را چک کنید. برای اینکه مطمئن شوید شستشوی فرش در منزل آسیبی به فرش شما نمی رساند در گوشه از فرش تست کنید اگر مشکلی پیش نیامد در بخش های دیگر اجرا کنید.

از شستن فرش ابریشم ماشینی با پودر و آب در حیاط و پشت بام جدا خودداری کنید. در صورتی که نیاز دارید فرش خود را با آبکشی دارید حتما شستشوی فرش را به عهده قالیشویی معتبر بگذارید. البته سلامت فرش برای شما مهم است.

طریقه شستشوی فرش

پشت و روی فرش را کامل جاروبرقی بزنید. اگر امکان دارد پنجره ها را باز کنید. گوشه های فرش را به آرامی بتکانید. زیر فرش شاید مهم به نظر نرسد اما بدانید که گردوغبار زیر فرش نقش مهمی در تمیزی فرش دارد.

جهت شستشوی لکه از روی فرش ابریشمی از مواد شیمیایی استفاده نکنید بلکه با استفاده از سرکه سفید فرش را به طور طبیعی پاک کنید. با محلولی که قبلا تست کردید و از آسیب نرساندن آن اطمینان دارید. با اسفنجی نرم به آرامی روی فرش را پاک کنید و سپس با دستمال حوله ای سفید آن را خشک کنید.

اجازه دهید فرش کامل خشک شود و تا زمانی که کامل خشک نشده روی ان حرکن نکنید.

اگر برای شما سخت است در منزل فرش خودتان را بشویید و تمایل هم نداشتید به کارخانه منتقل کنید. می توانید در منزل خشکشویی فرش کنید، برای این کار از یک قالیشویی معتبر کمک بخواهید.

قالیشویی نوید باران یکی از معتبر ترین قالیشویی ها در شرق تهران است که می توانید فرش های خود را با خیال راحت به ما بسپارید.

پاسخی بگذارید

خروج