رزرو

سفارش شستشوی موکت به قالیشویی

یکی از راه های پوشاندن کف منزل به غیر از فرش، موکت می باشد. در گذشته تمام کف خانه با کوت ها پوشیده می شدند اما امروز کف خانه ها را بیشتر با سنگ، سرامیک، پارکت و… می پوشانند. اما در اتاق های خواب به خصوص اتاق های کودکان از موکت استفاده می شود.

از آنجایی که موکت ها در تمام قسمت های کف از جمله گوشه درب ورودی، زیر پنجره ها، نزدیک سرویس های بهداشتی و… همواره در معرض کثیف و آلوده شدن هستند پس در معرض خاک گرفتگی هستند هر چند با کشیدن جاروبرقی به روش صحیح می توان تا حدودی خاک آن را گرفت ولی برای پاکیزگی می بایست، موکت ها شسته شوند.

پرسشی که ذهن بیشتر خانه داران را درگیر کرده این است که آیا می توان موکت های خود را برای شستشو به قالیشویی بفرستیم یا خیر؟

پاسخ روشن است، شستشوی موکت ها را می توان به قالیشویی های مجاز فرستاد تا هم میکروب ها و باکتری های ان پاک گردند و هم تمیز و درخشان گردند.

اما این نکته را بدانیم که در دو نوع موکت داریم:

  1. موکت های چسبیده به کف زمین: برای شستشوی موکت های چسبیده به زمین از روش خشکشویی در محل استفاده می کنند.
  2. موکت هایی که از زمین جدا می شوند: مثل شستشوی فرش به کارخانه می رود و با مواد و شامپو مناسب شستشو می شود.

شستشوی موکت در محل

برای فرش های چسبیده به زمین شستشو در محل صورت می گیرد مانند شامپو فرش کشیدن فرش ها، موکت را نیز می توان در محل شست البته به روش خانگی!

نکته مهم در شستشوی موکت از بین بردن لکه ها در آن هاست. در این قسمت می بایست نوع لکه و مدت زمان آن را در نظر داشته باشیم.

اگر لکه جدید باشد می توان با انتخاب مواد شوینده مناسب با لکه، زودتر، سریع تر و با زمان کمتر، لکه را از بین برد در حالیکه برای لکه های قدیمی تر پاک کردن آن سخت تر و هزینه بر تر می باشد.

از خدمات قالیشویی نوید باران، شستشوی موکت به زمین چسبیده در خانه شماست که با ثبت سفارش شما کارکنان قالیشویی در منزل شما حضور پیدا می کنند و موکت شما را به بهترین حالت شستشوی می دهد.

در اینجاست که میباسیت از افراد متخصص قالیشویی کمک گرفت و از خدمات شستشوی موکت آن ها استفاده کنیم تا ما را از شر لکه های قدیمی راحت سازند. اگر موکت به گونه ای باشد که به کف زمین چسبیده باشد، باید شستشو را در منزل انجام دارد. قالیشویی ها معمولا با فرستادن افراد مجرب به همراه دستگاه بخارشوی برای شستشوی موکت که شامل خشک کن نیز می باشد، به راحتی و در سریع ترین زمان، موکت های خانه شما را تمیز و پاکیزه می نمایند.

قیمت شستشوی موکت در قالیشویی

همانطور که ذکر شد شستشوی موکت دو حالت صورت می گیرد:

یکی حالتی که کارکنان قالیشویی در منزل شما حضور پیدا می کنند و به روش خشکشویی و روشی که در کارخانه به طور کامل شستشو می دهند. در این حالت قیمت خدمات متفاوت است. برای شستشوی موکت در محل قیمت ثابت است و نرخ مشخصی دارد.

ولی برای شستشوی موکن در کارخانه ممکن است نرخ شستشو متفاوت باشد زیرا در کارخانه روش شامپو شویی، لکه برداری با مواد مختلف را داریم که ممکن است موکت ها بنا به صلاح دید کارشناسان لازم داشته باشد، که از این قیمت ها مختلف است ولی قیمت پایه برای شستشوی آب و پودر (تاید) ثابت است.

شستشوی اتوماتیک موکت ها در کارخانه

چنانچه موکت ها به گونه ای هستند که با چسب به کف چسبیده نشده اند و از کف به راحتی جدا می گردند پیشنهاد می گردد جهت پاکیزگی بیشتر و جلوگیری از بوی ناشی از خشک شدن موکت ها در محل آن ها را برای شستشو به قالیشویی بسپارید تا آن ها را مانند فرش ها به کارخانه قالیشویی منتقل نمایند و طبق اصول شستشو، موکت ها شسته گردند.

شستشوی موکت ها در قالیشویی به صورت اتوماتیک و توسط ماشین های شستشو انجام می شود و موکت از هر گونه لکه، آلودگی و باکتری پاک می گردد.

نتیجه گیری

شستشوی موکت ها چه چسبیده و چه جدا شده از زمین توسط قالیشویی نوید باران صورت می گیرد و تضمین در شستشو هم به شما داده می شود، جهت سفارش با شماره های ما تماس بگیرید و یا سفارش آنلاین دهید.

پاسخی بگذارید

خروج