رزرو

قالیشویی نوید باران

همانطور که اطلاع دارید امروزه شغل قالیشویی در بین افراد بسیار باب شده است و در هر منطقه از تهران شرکت هایی در این زمینه فعالیت می کنند.قالیشویی در شرق تهران نیاز تمامی ساکنین این منطقه را حل خواهد کرد و دیگر نیازی نیست تا برای شستشوی فرش خود به مناطق دیگر درخواست داد.یکی از شرکت های قالیشویی در شرق تهران شرکت قالیشویی نوید باران است که در ادامه از خدمات قالیشویی نوید باران برایتان اطلاعاتی قرار خواهیم داد.

خدمات قالیشویی نوید باران:

شستشوی انواع فرش ماشینی و دستباف، فرش های نفیس، گلیم، فرش ابریشم، گل ابریشم، مبل از سرویس های معمول در نوید باران است. قیمت شستن فرش در قالیشویی شرق تهران برای شستشو با بهترین شوینده های موجود در بازار در نظر گرفته شده و کیفیت خدمات قالیشویی از سوی نوید باران تضمین شده است.

نوید باران با خدمات منحصر به فرد خود دارای ویژگی های فوق العاده ای می باشد که از جمله ویژگی هایی که می توان به نوید باران اختصاص داد، موارد زیر می باشد:

۱. قالیشویی مد نظر هر فردی باید به تمام نکات و اصول شستشو قالی دقت کرده و در عین دقت به تمام نکات، یک شستشوی بی نظیر و باکیفیت را به شهروندان خویش ارائه دهد.

۲. قالیشویی انتخابی هر فرد باید پرسنل آموزش دیده ای را دارا باشد زیرا در هنگام حمل و نقل فرش های شهروندان این پرسنل قالیشویی هستند که می توانند در طی رفت و آمد به کارخانه فرش ها را سالم و دور از هر گونه آلودگی قرار دهنند.قالیشویی نوید باران با دارا بودن پرسنل آموزش دیده فرش های شما عزیزان به صورت مرتب از منزل شما جکع کرده و به کارخانه برده و در پایان نیز به صورت لول شده در بسته بندی کاور، درب منزل به شما عزیزان فرش تان را تحویل می دهد.

۳. قالیشویی نوید باران مجهز به دستگاه های روز دنیا برای شستن فرش، قالی و قالیچه های دستباف و ماشینی است. دستگاه قالیشویی تمام اتوماتیک به صورت دستی توسط استادکار برای شستشوی فرش تنظیم می شود. نحوه شستشو، میزان شوینده، دمای آب و سرعت چرخش فرچه ها با توجه به جنس فرش و تراکم الیاف آن تنظیم می شود.

۴. قالیشویی نوید باران با به کار بردن شوینده های مناسب و روش های منحصر به فرد تمامی لکه های سرسخت موجود روی قالی ها را مانند لکه های رنگ، ماژیک ، نوشیدنی های رنگی و… که به الیاف فرش صدمه زده و حتی به عمق آن نفوذ کرده است را از بین می برند.

مناطق تهرانپارس، تهران نو، پیروزی، رسالت، سرسبز، مجیدیه، حکیمیه، امام حسین (ع)، سراج، نارمک،نظام آباد،چهارراه تلفنخانه و… جزء مناطق شرق تهران محسوب می شوند که به راحتی می توانید با یک تماس از نیرو های قالیشویی نوید باران بخواهید تا در مدت زمان اندک به منزل شما بیایند و اقدامات لازم در جهت قالیشویی را انجام دهند یا از طریق سایت نوید باران می توانید به صورت ۲۴ ساعته برای شستشوی قالی های خود سفارش آنلاین ثبت کنید. ما با بکارگیری پرسنلی متخصص و دستگاه هایی مدرن، پاکیزگی فرش هایتان را تضمین میکنیم.

پاسخی بگذارید

خروج